هتل داو پالاس دبی
نوشته شده توسط : تینا

 

هتل داو پالاس دبی یک هتل مدرن و شیک پنج ستاره می باشد که در قلب بر دبی (Bur Dubai)، منطقه‌ی مسکونی درجه یک دبی، واقع شده است. مرکز خرید مشهور برجمان (Bur Juman Center) که پوشاک و جواهرات طراحان معروف را عرضه می‏کند، در چندقدمی هتل است و فقط 5 دقیقه رانندگی تا مرکز تجارت جهانی (World Trade Center) و 25 دقیقه تا فرودگاه بین‏ المللی دبی فاصله است. خیابان کامپیوتر (Computer Street) و تعداد زیادی رستوران درجه یک در اطراف هتل است.

 رستوران‌های این هتل 5 ستاره انواع غذاهای آسیایی و اروپایی را سرو می‏کنند و فضای داخلی شیک و خدمات عالی رستوران تجربه ه‏ای بی‌نظیر برای مهمانان تور دبی شهریور 95 فراهم می‌کند. امکانات رفاهی، مهمان‏ نوازی دلپذیر و موقعیت مکانی بسیار خوب این هتل، آن را به اقامت‌گاهی ایده‌آل برای سیاحت و کشف شکوه دبی تبدیل کرده است. هتل لابی با آسانسور نیز دارد. خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‏شویی هم برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

اتاق‏های هتل داو پالاس مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع هستند و با ترکیب سبک سنتی عربی با امکانات امروزی، محیطی لوکس و راحت در اختیار مهمانان تور دبی قرار می‏دهند. حمام، تلویزیون و مینی ‏بار ,سیتم تهویه مطبوع از امکانات هر اتاق‏ است که این هتل در مجموع 282 اتاق دارد.همچنین سالن بدنسازی مجهز هتل در اختیار مهمانانی است که در تور دبی تعطیلات شهریور 95 به سلامت خود اهمیت می‏دهند.

 

 





:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: